Моята Fibank

Fibank за iPhone и iOS 7

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2013-09-25

Fibank за iPhone и iOS 7

Съвсем скоро ще се появи следващата версия на нашето приложение за iPhone, която съдържа няколко подобрения. Едното от тях решава неудобство, свързано с ъпдейта до iOS 7 и заради което може да се наложи да се регистрирате отново в приложението. След инсталирането на iOS 7 настоящата версия на приложението ни ще поиска от Вас да се ...

Няколко съвета от Вашата банка за следващото Ви пътуване

Моята Fibank, Банкови карти / Иван Ралчев - 2013-04-24

Няколко съвета от Вашата банка за следващото Ви пътуване

Планирали ли сте вече някое пътешествие за почивните дни около Великден и Гергьовден? В тази публикация събираме няколко съвета, които могат да Ви спестят неудобство и главоболия, особено когато сте извън България. Дебитните и кредитните Ви карти Свикнахме да разчитаме на тях – теглим пари на банкомат, плащаме в магазините и ...

Вече имаме мобилно приложение – Fibank за iPhone, iPod touch, iPad

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2013-04-11

Вече имаме мобилно приложение – Fibank за iPhone, iPod touch, iPad

Не ни е чужд изразът „There is an app for that”. Смартфоните бързо заеха важно място в личния и професионалния ни живот. Те вече не само ни свързват със света, но ни улесняват и в много ежедневни ситуации – от проверката на времето до нареждането на превод, докато сме седнали в таксито или четем вестник в кафенето. Всъщност нашият ...

„Safari can’t open the page” и Виртуалният клон на Fibank

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2013-01-11

„Safari can’t open the page” и Виртуалният клон на Fibank

Ако банкирате през Safari под OS X, е възможно да сте се сблъсквали със следния проблем – въвеждате адреса на Виртуалния ни клон в Safari, но Ви излиза съобщение, че страницата не може да бъде заредена. Грешката гласи: Safari can’t open the page https://e-fibank.bg/EBank. The error is: “The server “e-fibank.bg” did not accept the ...

Как се използва Token устройството във Виртуалния ни клон

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2013-01-08

Как се използва Token устройството във Виртуалния ни клон

Ето така изглежда Токенът - малко устройство с бутон, което генерира еднократни пароли. Той е Вашият ключ към пълните възможности на Виртуалния клон на Fibank – с него можете да нареждате преводи, да откривате сметки и пр. Удобството му е, че не е необходимо да го инсталирате на компютъра си, за да работите с него. Така можете да ...

Мобилно банкиране, мобилни плащания и разликата между двете

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-12-27

Мобилно банкиране, мобилни плащания и разликата между двете

С навлизането на новите технологии все по-често се срещат словосъчетанията „мобилно банкиране” и „мобилни плащания”. Но какво всъщност представляват двете и има ли разлика между тях? С „мобилното банкиране” Вашата банка е винаги с Вас. Чрез мобилния си телефон и без да посещавате клон на банката можете да проверите наличността по ...

Как „Моята Fibank” може да Ви изпраща имейл при ново задължение по регистрирана сметка

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-10-01

Как „Моята Fibank” може да Ви изпраща имейл при ново задължение по регистрирана сметка

„Моята Fibank” вече не е само система за електронни справки. В нея можете да регистрирате абонатни сметки, например за телефон, вода, парно, ток, телевизия и пр. С няколко клика от всяко устройство с достъп до интернет можете да платите всички сметки, без да се редите на опашки. Избирате сметките, които искате да платите, след това и ...

Макетите – една много полезна функция на Виртуалния клон на Fibank

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-07-10

Макетите – една много полезна функция на Виртуалния клон на Fibank

Превеждате ли често пари по една и съща сметка чрез Виртуалния клон на Fibank? Например за наем или пък по депозит? Ако отговорът на този въпрос е „да”, значи т.нар. макети във Виртуалния клон са точно за Вас. Макетите всъщност съдържат цялата необходима информация за извършването на конкретен превод – име на получателя, IBAN на ...

Нагласи и използваемост на услугата Телефонно банкиране

Анализи, Моята Fibank / Христо Христов - 2012-05-02

Нагласи и използваемост на услугата Телефонно банкиране

Ако пътувате често или ежедневието Ви е динамично и нямате възможност да отделите време да посетите банков салон, услугата ”Телефонно банкиране” на Fibank (Първа инвестиционна банка) Ви предлага още един начин да правите това дистанционно, като нареждате преводи и получавате справки по телефона. С един разговор на *bank (*2265) и 0700 19 ...

Моята Fibank / Иван Ралчев - 2012-04-05

Fibank вече няма да издава Електронен подпис по индивидуална политика

Електронният подпис по индивидуална политика на ПИБ е един от методите за идентификация във Виртуалния клон. Заради спецификата си той е с ограничена функционалност и го препоръчваме единствено на клиентите, които желаят да извършват само операции между собствени сметки в банката. Този подпис се подновява всяка година и е необходимо да ...