Моята Fibank

Миграция към новия виртуален клон

Моята Fibank / Customer Support - 2009-09-11

Миграция към новия виртуален клон

На 15 Септември 2009 г. ще започне автоматичната миграция на всички клиенти на Виртуалния банков клон на ПИБ към неговата нова последна версия. През последната година, нашите колеги работеха усърдно, отчитайки Вашите коментари и препоръки, за да Ви предложим едно модерно, удобно и функционално интернет банкиране. Благодарим на тези от ...

Моята Fibank / Customer Support - 2009-07-24

Награди от ПИБ за най-активните участници в блога

Блогът на Първа инвестиционна банка е един от най-активните канали за комуникация с нашите клиенти. Той ни помага да споделим интересни и важни неща с вас, да ви питаме въпроси от всякакъв характер, а вие на ваш ред да споделите мнения и препоръки и въобще да обсъдим всякаква тема касаеща ежедневието ни. Активната и двустранна ...

От общото събрание на акционерите на ПИБ

Моята Fibank / Customer Support - 2009-05-29

От общото събрание на акционерите на ПИБ

Днес 29 Май 09 г, София се проведе общото събрание на акционерите на Първа инвестиционна банка. С пълно единодушие бе решено цялата нетна печалба за 2008 година от 50 милиона лева да бъде внесена в капиталовата база на банката. Ето и нашите основни консолидирани показатели за първото тримесечие на 2009 година: · Нетната ...

Моята Fibank / Customer Support - 2009-04-06

@ клиентите на Виртуалния банков клон:

Уважаеми клиенти, Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон. В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и ...

Моята Fibank / Customer Support - 2009-03-06

Канали за комуникация на Първа инвестиционна банка

Всяка сериозна институция уважаваща себе си, своите служители, клиенти и партньори се старае да води открита и жива комуникация с „публиката”. Колкото е по-голяма организацията или бизнес звеното, толкова по-голям обикновено е интересът как тя функционира или прави бизнес. В случая, ПИБ АД е публична финансова институция със стопанска ...

Моята Fibank / Customer Support - 2008-11-24

Блога на ПИБ – какво още искате от него?

Уважаеми клиенти, След като променихме Виртуалния банков клон и корпоративния сайт на ПИБ, идва ред и за обновяване блога на ПИБ. Искаме да ви поканим да споделите с нас всичко, което считате, че може да оптимизира комуникацията и функционалността на блога. Очакваме вашите коментари до следващия понеделник - ...

Моята Fibank / Customer Support - 2008-08-12

Интернет банкиране

Уважаеми дами и господа, Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до ...

Моята Fibank / Customer Support - 2008-06-13

Любителски сайт за интерфейса на ПИБ

От известно време в интернет пространството се появи сайт, който предлага на потребителите модификация на интерфейса на Виртуалния банков клон на ПИБ. Този сайт не е сайт на Първа инвестиционна банка. Скриптът не е одобрен от банката, не е тестван от нас и взаимодействието му с нашия сайт не е ясно. Поради тази причина не ...

Моята Fibank / Customer Support - 2008-06-10

За онлайн банкирането

В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube. Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на ...