Регистрация на карта в PayPal

Разплащанията с банкови карти бележат ръст. Причина за това е не само по-широкото разпространение на ПОС терминали в търговската мрежа в страната, но и набиращите популярност плащания в интернет.

Съветваме при пазаруване в интернет, както и в търговската мрежа, винаги да вземате мерки, за да гарантирате сигурността си. В интернет най-добре е да използвате услугите на посредници при разплащанията, какъвто е например ePay в България, а когато използвате картата си, за да пазарувате в международни сайтове, често се налага да прибягвате до регистрация в PayPal, един от унифицираните международни посредници.

Добавянето на карта към регистрация в PayPal преминава през два етапа. В първия въвеждате данните на своята карта – нейния бранд (VISA, MasterCard), номер и срок на валидност, – както и вашия адрес. За да можете да я използвате обаче, трябва да потвърдите, че сте неин притежател – проста и ефективна защита срещу злоупотреби. Разбира се, самата процедура става бързо и лесно. Срещу трансакция на малка стойност (€ 1.5) PayPal ви изпращат т.нар. “PayPal Code”, който вие получавате в своето месечно извлечение или отчета за всички плащания с вашата карта в банката. Тази сума ще ви бъде възстановена по вашата сметка в PayPal, когато въведете кода и потвърдите картата.

Често при нас постъпват въпроси къде може да бъде открит този код. Ако получавате месечно извлечение за кредитната си карта, можете да го откриете там. Но ако имате дебитна карта или пък се налага спешно да платите чрез PayPal, съветваме да посетите клон на банката. Не можем да предоставим кода по електронната поща или в разговор по телефона, тъй като за целта е нужно да ви идентифицираме като притежател на картата. Друга възможност да получите кода е регистрацията за услугите SMS за авторизации с банкови карти или SMStatus, чрез които получавате съобщения за, съответно, всички плащания с картата или движенията по вашите сметки.

Във всички случаи, когато си издавате банкови карти, препоръчваме да си направите регистрация и за друга наша услуга – My Fibank. Чрез нея получавате пълна и безплатна информация за движенията по всички ваши сметки, за плащанията с карти, задължения и минимални вноски по кредитни карти. Услугата е много удобна, а ви позволява и лесно да следите своите финансови операции. В My Fibank бързо ще откриете кода, който PayPal очакват от вас. Той се отразява в рамките на няколко минути в меню “Справки” , “Картови авторизации”. Информацията, която ви е необходима, изглежда по този начин:

Кодът е „5899” и се намира между PP* и CODE. Той е включен в информацията за трансакцията на стойност € 1.5, която споменахме по-горе, и по-точно в колонката “Локация”. Клиентите, които имат регистрация в нашия Виртуален клон, също могат да използват тази функционалност.

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Ангел Димитров
    12.11.2016 @ 13:31

    Здравейте искам да попитам защо в MyFibank не мога да видя PayPal кода , виждам че има блокирана съма от 1.31 GBP но не мога да видя извлечението по нея , съответно и PayPal code , има ли някакъв период от време в който е нужен да се осчетоводи самата транзакция за да мога да я видя в извлеченията си?

    • Dessislava Bogdanova
      14.11.2016 @ 10:47

      Здравейте, г-н Димитров. Кодът не се вижда в извлеченията по сметката, а в авторизациите по картата, защото регистрацията е направена с карта. Можете да го откриете в >> Меню >> Карти >> Авторизации >> Избирате карта и период. В полето Локация се вижда кодът.

    • Ангел Димитров
      14.11.2016 @ 17:27

      Благодаря ви за отговора , сместихте ми едно ходене до банката 🙂

  • Стефан
    18.11.2016 @ 23:25

    Имам въпрос: Имам рагистрирана карта на ПИБ в paypal. Ако приемем че от paypal реализирам withdraw към картовата си сметка в размер на 5000 Евро, колко евра ще получа в сметката си? т.е. каква такса ще се удържа от ПИБ за този превод?

    • Dessislava Bogdanova
      21.11.2016 @ 11:09

      Здравейте! 1% refund (получаване на $$$ по карта)

  • Ангел Димитров
    20.11.2016 @ 15:37

    Здравейте имам още един въпрос към вас , картата ми е Visa Electron валутата е GBP защо при покупка от английски сайт в който валутата е GBP ми одържана такса от 1 GBP , по тарифа таксата на банката трябва да е 0.25 % от сумата е тя е 5.55 GBP , не разбирам аз ли нещо бъркам или има някаква грешка :
    Плащане чрез ПОС-терминал
    9.1. в България 0.15 лв.
    9.2. с карти Maestro PayPass и Debit MasterCard PayPass в
    България (включително за Дигитална дебитна карта)
    без такса
    9.3. в чужбина (включително за Дигитална дебитна карта) 0.25% от сумата

    • Dessislava Bogdanova
      21.11.2016 @ 11:08

      Здравейте! За да направим справка, ще ни бъдат необходими Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на картата. Моля, изпратете тази информация на pr@fibank.bg

  • Калин
    01.03.2017 @ 16:34

    Разочарован съм от ПИБ, обективно погледнато – от конкретен служител, но той не е обучен очевидно.
    В клона до НС разпитах как мога да регистрирам дебитната си карта в PayPal. И то за конкретната си дебитна карта, която указах недвусмислено и дори показах. Отговорът на младежа беше:
    може, ама кода – при нас (доста далече от писаното в статията).
    Да ама не – Maestro не става?!!!

    • Dessislava Bogdanova
      01.03.2017 @ 17:09

      Здравейте! Карта Maestro не може да бъде добавена към акаунт в PayPal. Можете да издадете към Вашата сметка карта VISA или MasterCard. Имайте предвид, че ViSA V Pay, издадена от нас, e с ограничен достъп за онлайн плащания и също няма да бъде приета от PayPal.

  • Калин
    01.03.2017 @ 19:15

    Благодаря Ви за отговора, но той щеше да е навременен когато го зададох на служителя на банката. В допълнение – при (пре)издаването на картата, след изтичане на срока, споменах на служителя, който ме обслужваше, че имам намерение да я използвам в PayPal. Очевидно служителите във фронт-офисите не са “в час”.
    Сега трябва да инвестирам допълнително време и пари за друга карта.
    Във връзка с предложеното от Вас (към същата сметка, втора карта) – бихте ли ми казала какви са разходите за това, еднократни и периодични?
    И за какво евентуално би ми служила изобщо първата карта ако издам втора? Това май е риторичен въпрос…

    • Dessislava Bogdanova
      02.03.2017 @ 11:08

      Здравейте! Съветваме Ви да разгледате нашата Тарифа, където ще откриете детайлна информация за такси при дебитните и кредитните карти. Стр. 24-30 http://www.fibank.bg/uploads/_Tariff_Bulletin/docs/Tariff.pdf

  • teodor
    29.10.2017 @ 10:10

    Здравейте , занимавам се с онлайн търговия в чужбина и получавам сумите в GBP , преди месец бях в клон на ваша банка в Пловдив до блок 142 , обясних на служителката , с какво се занимавам , понеже текущата ми сметка е в левове искам да избегна конвертирането на валута според някакъв курс на paypal от GBP в BGN и ми казаха да си открия сметка в паунди. Това и направих, но с огромно съжаление установих , че това въобще не е така. Добавих новата си карта към сметката в паунди , добавих и банковия си акаунт директно в пейпал , защото вече позволяват .
    Какво обаче се оказа в действителност , когато направя опит за теглене към дебитната ми карта към сметката в GBP пейпал пак конвертира в левове .
    Направих и опит за теглене директно към банковата сметка в GBP и се оказа , че там пък се конвертира в ЕВРО , т.е. при теглене ще се конвертира един път от GBP в EURO и после пак в GBP !!!
    Чувствам се подведен и излъган !!!

    • admin
      30.10.2017 @ 10:31

      Здравейте! Моля, изпратете ни тази информация на cards@fibank.bg, като предоставите Ваши три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на Вашата карта, за да направят справка колегите и да Ви съдействат.