В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. General question:
    Ima li slujitel na bankata koito moje da ponese otgovornostta otnosno nekadarnoto izpalnenie ili pak otgovornost otnosno izbora na online reshenie ?

    dumite - vasheto mnenie e vajno za nas ne struvat i 5 stotinki kogato neshtata stoiat na edno i sashto miasto - az lichno sam pisal maili, probval da se svarja sas taka narechenite 'IT' specialisti no uvi nishto.

  2. ПОЛЕЗНА информациа за потребителите на Виртуалниа Банков Клон!!!
    Ако получавате грешка, когато се опитвате да направите превод към друга банка. А именно: "Sort code... дрън, дрън". Sort code= банковият код. То имайте в предвид, че трябва за BIC на сметката на получателя да се иаползват символите между 5 и 12-ти от IBAN-a!!!;)

  3. <strong>@Customer Support</strong>,
    благодаря за отговора! Експортът към CSV файл ми свърши отлична работа!

  4. Ще може ли да направите така че като се извади извлечение от сметката за определен период най-отдолу пак (като в старата система) да има обща сума на транзакциите за периода. Това е много удобно за хора, който имат овърдрафт по сметките си. Преди много лесно можеше да се види дали си направил минималния изискуем оборот за месеца, а сега не :(

  5. аз така и не успях да си пусна онлайн банкирането

  6. @Ралица КариеваЗдравейте Ралица, в отговор на коментара Ви по точки: 2) „Липсва ми много опцията тип View all....” За да можете да ползвате тази опция трябва да отидете в „разглеждане на преводи” и там ще излязат всички преводи, които сте правили. 4) ”Опцията за максимум 15 транзакции за преглед не помага особено..” За да може да се виждат повече от 15 транзакции е необходимо да се направи експорт на данните в excel в txt формат . По този начин могат да се виждат всички направени преводи.@Ралица Кариева & Калин ГеоргиевПроцедурата по издаване на нова парола е следната: посещава се офис на банката. Подава се молба за издаване на служебна парола. Заплаща се такса в размер на 10 лв. Новата парола се генерира и се изпраща от служителите от Виртуалния клон по e-mail или по телефон на клиента. Когато сертификата се изгуби и клиента го няма на носител, от който може да го инсталира отново, е необходимо да се закупи електронен подпис. Ако се изтрие УЕП трябва да се инсталира отново диска. Поздрави, Милена Атева, Виртуален банков клон

  7. Благодаря за отговора госпожо Пушкарова. Както забелязахте, моите забележки основно бяха именно за улесненията за клиента, т.нар. ползваемост на системата. От тази гледна точка не разбирам отговора ви по точка 4.

    При точка 7 - там на мен ми излиза само моята си сметка, каквото и да напиша в полето за търсене, може би не разбирам смисъла на системата нещо...

    За т.8 - супер, т.9 - мерси :-)

  8. Интеренсно, по само няколкото неща, които се сетих и ги написах по-горе, г-жа Пушкарова нищо не казва. За мен най-неприятното е липсата на вторият ред от основанието (т.нар. пояснение), което не стига до банката на кореспондента. Още в самото начало съм уведомил устно Вашите колеги от вирт.клон, бих искал някой да се ангажира с някакъв срок, или поне да се каже че се работи по проблема. Благодаря Ви.

  9. @РАДОЗдравейте Радо, Радваме се, че пишете тук, за да споделите конкретно какви затруднения сте имали в процеса на работа с Банката. Извиняваме се за неудобството което Ви е било създадено и Ви уверяваме, че ще се заемем с това да изясним ситуацията . По точки: 3) „Днес ми изтече 3-месечния депозит (сключен на 10 март)...” В интернет клона могат да се откриват промоционални депозити след 01.05.2008, т.е. не е било възможно на 10 март да се направи какъвто и да промоционален депозит през Вируалния клон. 4)”.. нямам начин да направя справка за минали плащания...” старият сайт се намира на адрес http://old.e-fibank.bg и там може да се направят справки за минали плащания. 5)” Извлечения по кредитната карта....” Ежемесечно изпращаме извлечения по кредитните карти с куриерска фирма; ако посочите мобилен телефон може да Ви изпращаме SMS с дължимата сума и минималната погасителна вноска по кредитната карта Що се отнася до тези и другите посочени от Вас забележки, Ви молим да се свържете с нас на следния email - адрес: marketing@fibank.bg, за да можем да проверим Вашия случай и да ни дадете по-конкретни данни за Вас. Ние от своя страна поемаме ангажимента да се свържем на посочената от Вас електронна поща и да Ви изпратим резултата от нашата проверка. @ИРИНАЗдравейте Ирина, По повод Вашия коментар относно кредитна карта VISA: на всички наши клиентите е осигурена опция да си правят експрот на цялото движение по сметката във т.нар csv /comma separated value/, който е универсален за всякакъв тип ползвани приложения Надяваме се това да Ви улесни. @ GEОЗдравейте, относно коментара Ви ” Има редица проблеми откъм ползваемост, да видим...” По точки: 4.) „При въвеждане на IBAN......” Разделението на цифрите се въвежда за улеснение на клиента. Това не е стандарт при междубанковите плащания. 7.) ”При добавяне на нов кореспондент в началото има....” Идеята е при избор на получател да има критерии за търсене на получателите. 8.) „Доколкото помня последния път, когато се консултирах....” Документацията е изцяло прведена на български 9.) „Така и не разбрах как се ползват тези "темплейти"....” Всяко платежно, което се запазва като темплейт след това се записва в менюто Шаблон за копиране. Ирина Марудина дава много подробно пояснение :) Благодаря, Ирина Поздрави, Живка Пушкарова, директор Виртуален банков клон

  10. Мдам... И аз съм имал този момент на чудене - „ама Вие обадихте ли се на виртуалния клон“ и после „ами ще трябва да посетите клон на банката“. Трябва ПИБ много ясно да посочат какво се прави стъпка по стъпка при забравена парола, изтрит сертификат или УЕП.

    От друга страна, бих желал да добавя само към темата на поста нещо. Моля ви, публикувайте по-подробна информация за извършените транзакции - в момента липсва час и минута, а тази информация е много удобна, когато човек си припомня къде и защо е превеждал/теглил пари. Сложете час и минута, както беше в старата система.

Коментирай